Pagina's

Totaal aantal pageviews

maandag 8 april 2013

EEN NIEUWE KONINGIN!!!!!!!!!!!!

Op de eerste plaat wil ik mijn nieuwe blog volgers welkom heten dat ze mijn blog bezocht hebben en volger zijn geworden we gaan al aardig naar de 75 nog 21 te gaan moet toch lukken.
Maar nu de kaart, ook ik ben een beetje in de kronings sferen en heb deze kaart gemaakt. De stempel is uit de nieuwe Magnolia serie Once upon a Time eigenlijk ben ik helemaal in dezelfde kleur gebleven.
Het papier wat ik heb gebruikt is alleen Bazzill de tweede laag heb ik een honing raat mal gebruikt van Stampin up verder van Magnolia het hekje-labeltjes en de swirl het bloemetje heb ik gemaakt met de nieuwe mal van Joy. De rand met roosjes zijn ook van Stampin up. En de stempel is ingekleurd met mijn Prisma potloden waarvan ik alleen de kleur warm grey en die heb je dan in verschillende tinten zoals dan 10%/20% en zo tot 90%
Dit was het weer voor vandaag ga zo aan mijn work shop beginnen de dames zullen zo wel komen.
Groetjes Mia

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt Mia, ik vind hem helemaal super. Veel plezier met de workshop.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie elegante kaart heb je gemaakt Mia,mooi zo in dat wit,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Mia...wat een schitterende kaart! Mooi sereen en heel stijlvol. Erg leuk hoe je de kaart hebt samengesteld en wat een leuke stempel!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een prachtige kaart geworden Mia! Echt elegant, net zoals 't afdrukje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de nieuwe serie is weer enig en je kaart ook:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je mooie kaart al op facebook staan, hij is echt geweldig mooi geworden!
    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card:) Gorgeous details and Adorable image:)
    Hugs,
    Sonia
    (If you want I have a surprise candy for my first blogaversary, if you partecipate I'm very happy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart!! Erg stijlvol in het wit!! Mooie details!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Ik krijg dat niet voor elkaar om zo in 1 kleur te werken. Maar bij jou ziet het er super uit!
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen