Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 21 april 2013

HAPPY PRINCESS


Dit keer toch maar weer een kaartje, ik heb weer een stempel gebruikt van Magnolia uit de laatste serie Upon a time verder is het papier ook van Magnolia even als de doochikey op de binnen zijde. Verder heb ik embellishments gebruikt van Unique. De bloem heb ik gemaakt met de mal van Joy. Is heel leuk om te maken al die bloemen het zijn reuze handige malletjes.
Verder zag ik net dat er 56 volgers waren nog 19 te gaan hoop dat het snel gaat dan doe ik ook nog een verrassings Candy erbij dus Op naar de 75 volgers. Een fijne en misschien wel een zonnige week.
Groetjes Mia

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Mia, ik vind het een beauty geworden, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card and adorable image^_^
    Love soft colors and details^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankzij uw bericht op FB kwam ik op je site terecht. De dingen die je maakt zien er helemaal niet verkeerd uit. Ik ben volger geworden.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mia,
    Het is weer een schattige kaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen