Pagina's

Totaal aantal pageviews

woensdag 24 april 2013

TILDA MET TULP

Eerst mijn nieuwe volgers verwelkomen en jullie bedanken voor de reacties op mijn kaarten, nog 16 volgers te gaan moet toch lukken.
Dan nu mijn kaart, deze keer de Tilda met de grote pot op de rug. Heb haar ingekleurd met de Prisma potloden en dan alleen de blauwe kleur bij de potloden heb ik 5 verschillende blauwe kleuren die in elkaar over lopen. Verder is het papier van Stampin up ze hebben echt geweldige series. Het hekje, labels en swirl zijn allemaal van Magnolia de bloemetjes zijn gemaakt met de mal van Marianne Design.
Wacht weer op julie reacties die ik met plezier altijd lees. Allemaal morgen een zonnige dag en geniet ervan.
Groetjes Mia

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Mia, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Mia. Leuk die combinatie van blauwe kleuren.
    Groetjes

    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het een leukerd geworden! Leuk met al dat blauw!

    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje in mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen