Pagina's

Totaal aantal pageviews

maandag 25 maart 2013

DRIELUIK


Hartelijk welkom op mijn blog, op deze koude maandag ochtend toch een kaartje van mij.
Ik zag dit drieluik voor bijkomen en dacht dat kan ik ook dus vandaar. De basis is van craft papier het design papier van Magnolia net als de stempel afdrukjes. Verder heb ik standsjes gebruikt van Magnolia en Marianne design. De zijkanten heb ik aangezet met Disstres inkt en verder lintje en bloemetjes uit eigen voorraad die koop ik altijd als ik het ergens tegen kom.
Laat een berichtje achter wat je ervan vindt en als je nog geen volger bent klik het dan aan en maak je kans op de candy.
Hoop dat jullie toch een fijne dag hebben ondanks de kou.
Groetjes Mia

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Mia, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mia,
    Prachtige creatie heb je gemaakt.
    En ik heb de envelop ontvangen hoor. Bedankt en
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwww,Such a gorgeous creation my dear^_^
    So beautiful images and lovely embellishments^_^
    Stunning^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mia, schitterend dit drieluik! Wat heb je dat mooi gemaakt zeg. De stempels passen ook zo leuk bij elkaar en de stansjes vind ik ook helemaal geweldig. Prachtig hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi drieluikje heb je gemaakt!
    Je laat wel meer mooie dingen zien hier op je blog, dus ben ik volger geworden. Zo kan ik sneller naar je nieuwste creaties komen piepen!!

    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen