Pagina's

Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 mei 2012

HANGER MET MAGNOLIA AFDRUKJE


Deze keer eens heel wat anders gemaakt je kan het een mobiel
noemen of deurhanger, deze is b.v. voor een baby kamer leuk. Ik heb gewoon een magnolia stempel op een uitgestanst modelletje gestempeld gekleurd met mijn prisma potloden en de achterkant beplakt met het zelfde stansje maar dan in rose gaatje erin draadje erdoor twee takjes van een struik gesnooid gaatje erin geboord touwtje er door bloemetje dubbel geplakt op het touwtje toen wat verschillende lintjes genomen dubbel gedaan door een ringetje en vast gemaakt met twee leuke baby bedeltjes uit de webshop van JANE en dit is het resultaat.




 

Deze is eigenlijk op dezelfde manier gemaakt maar nu met een schelp waar een gaatje doorheen is geboord
En hier heb ik als laatste een schelpje van zeep aan gehangen.
Ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden laat het me weten door een berichtje achter te laten.
Bedankt dat jullie mijn blog hebben bezocht en tot de volgende keer.
Groetjes Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten