Pagina's

Totaal aantal pageviews

donderdag 31 mei 2012

WORDEN WE ECHT KAMPIOEN

Zouden we het dan echt een keer worden, ben toch maar vast begonnen met een oranje kaart te maken overal zie je toch de vlaggetjes in de straten hangen dus ik doe maar mee.
Het is een stempel afdrukje van Magnolia nu kwam de leeuw ook weer van pas ook die is van Magnolia,   verder eigenlijk gewoon cardstock papier en de vlaggetjes uitgestandst. Een bedeltje van Janecreative en de voorkant ia klaar.


Ook de binnenkant gedaan nu het rechte vlaggetje uitgestandst sterren uitgeponst en de voetballen heb ik uit een stukje papier van Magnolia geknipt het gras papier heb ik ooit is van mijn buurvrouw gekregen zo lijkt het wat echter.

Hoop dat jullie hem ook een beetje leuk vinden en misschien in de oranje stemming komen laat het me eens weten.
Groetjes Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten