Pagina's

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 april 2012

LAAT DE ZON MAAR KOMEN


Voor dat ik aan het stempele sla wilde ik toch deze kaart er nog vlug opzetten. Het is uit de nieuwste serie
SUMMER MEMORIES ik vind ze geweldig Ik heb hem ingekleurd met de prisma potloden en het papier is ook van magnolia . Verder een stempel afdruk van een postcard doet het toch altijd weer goed, Een bedeltje uit de webshop van Jane die heeft toch echt hele leuke en heeeeel veel daar wordt je altijd zo hebberig van. Aan de binnen kant heb ik ook een stempel gebruikt van de zelfde serie vind het steeds leuker om de binnen kant ook wat op te fleuren. Als jullie dit lezen reageer eens op mijn kaarten wat jullie er van vinden.
Groetjes Mia

1 opmerking:

  1. hoi hoi,
    ik vindt deze kaart heel lief en schattig ik hou namelijk van de zachte kleuren.
    liefs annie mels

    BeantwoordenVerwijderen