Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 29 juni 2014

Poppy Tilda



Hallo blogvolgers en mensen die er toevallig op mijn blog terecht komen. Deze keer heb ik weer heerlijk een Magnolia afdrukje ingekleurd het is Poppy Tilda en daar weer een kaart van gemaakt is even geleden dat ik dit had gedaan maar vind het toch het leukste om te doen. Het afdrukje is ingekleurd met de prisma potloden ik heb de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt verder de nieuwe mallen van Joy o.a. ook het huisje en de mooie grote bladeren en de rand de labels zijn van Magnolia en de bloemetjes uit eigen voorraad. Hoop dat jullie hem ook mooi vinden laat het me dan weten is altijd leuk om een berichtje te krijgen. Groetjes Mia

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Mia, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Mia! Je hebt mooie materialen toegepast, erg leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mia
    Heel erg mooi hoor.
    Ik wil je bij deze ook even bedanken ,ik heb de envelop gekregen en wist niet wat ik zag.
    Geweldig hoor.
    Ik ben je ook gaan volgen zo dat ik niks mis.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ik heb een vraagje heb hem onder de prismacolor potloden gezet maar was al 2012 weet niet of je dat ziet ik zou graag weten of de prismacolor potloden ook geblend moeten worden of blenden ze zelf als je over elkaar kleurd ? Ik kleur nu met flexmarkers maar wil ook potloden gaan doen , las bij derwent en faber dat er bijv met water geblend word en dat wil ik niet word altijd zo.n zooitje bij me.
    Graag hoor ik van u

    Mvg samille heerschap

    BeantwoordenVerwijderen