Pagina's

Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 juli 2013

Mijn kastje

 Leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog, het is nu net even weer (donderbui) om wat nieuws op mijn blog te plaatsen ditmaal het al veel voorbij gekomen kastje maar toch allemaal anders. Ik heb er pootjes onder gemaakt staat het niet zo plat op de ondergrond. De binnen kant heb ik beplakt met papier van Melissa Frances heb alles eruit gehaald toen het papier er in geplakt en de schapjes er weer in verder heb ik gebruikt gemaakt van de bronzen bedeltjes en vorman van Scrap-Unlimited. De kleine doosjes en het boekje heb ik zelf gemaakt. De vlinderrand is van Joy en de andere vlinder van Marianne Design. Bloemetjes uit de voorraad en het rozen randje is van Stampin-up.



Dat was het weer voor vandaag de bui is bijna over dus kunnen we weer naar buiten.
Fijn weekend en niet teveel regenbuien. Groetjes Mia

Ga nu weer aan de gang met mijn nieuwe magnolia serie Sea Breeze kan even vooruit heb er 23 vond ze zo leuk en het klopt deze keer ook helemaal met onze zomer hier.

3 opmerkingen:

  1. Wauw schitterend Mia, wat heb je dit geweldig mooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Mia, wat ziet dit er leuk uit!!! Mooi hoe alles bij elkaar past en wat een leuke details allemaal, je blijft er naar kijken!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen