Pagina's

Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 maart 2012

KAART MET EEN NIEUWE STEMPEL


 Leuk dat jullie mijn blog bezoeken, als je het zou aan durven om volger te worden zou ik dat op prijs stellen, dan heb je vaak enig idee wie het blog zoal bezoekt. Dus allemaal volger worden!!!!!!!!!!!
Deze stempel is toch ook wel een grote favoriet van mij en heb er dus maar een kaart mee gemaakt.Ik heb gekleurd op craft papier met de PRISMA potloden, eerst het hele figuurtje met wit potlood toen behandeld met de sansodor en daarna verder ingekleurd.
Het gebloemde papier is uit de Sparkling Spring Collection en heet "Petite Fleur" vind het erg mooi papier
verder heb ik gewoon wit en rose cartstock gebruikt doet het altijd goed. Verder het hekje van MAGNOLIA en de bloemetjes had ik nog liggen verder een bedeltje en een strikje.
Hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden en laat eens een reactie achter.
Fijn Weekeinde en Groetjes van Mia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten